Ledig tjänst

Customer Care representative till Care of Sweden

180425_07.jpg

Customer Care representative

Som ett steg i Care of Swedens fortsatta utveckling söker vi medarbetare till vår Customer Care avdelning. Behovet är tillsvidare med start omgående. Du förväntas att med energi och engagemang vara med och bidra till att utveckla bolagets försäljning via daglig kontakt med våra kunder och partners.

I din roll som Customer Care representative arbetar du operativt i hjärtat av bolaget och är företagets ansikte utåt. Du arbetar proaktivt och utvecklar dagligen nya och befintliga kundrelationer. Du är van vid att föra en professionell dialog avseende produkter och tjänster i olika digitala kanaler. Du har en fallenhet för service och att hitta lösningar med kundens behov i fokus. Du drivs av ett målstyrt/ målinriktat arbetssätt och sätter laget före jaget. Detta innebär att du har mycket god kommunikativ förmåga på svenska samt engelska både i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga. Du trivs bäst i högt tempo och gillar att vara kreativ i ditt genomförande. Vi ser gärna sökande med erfarenhet från vården som har god vana av administrativa uppgifter.

Placering av tjänsten är på vårt huvudkontor i Tranemo. Tjänsten är tillsvidare och vi tillämpar 6 månader provanställning. Du rapporterar till Customer Service & Logistics Manager.

Vi ser fram emot din ansökan, ditt CV och eventuella frågor kring tjänsten via mail till kontaktperson! Urval sker löpande.

Kontaktperson: Evelina Karlsson evelina.karlsson@careofsweden.se

Care of Sweden är ett expansivt medicintekniskt bolag som utvecklar och marknadsför produkter och tjänster till vården. Bolaget är marknadsledande och specialiserat inom trycksårsområdet genom att erbjuda marknaden innovativa hjälpmedel så som madrasser och dynor. Care of Sweden har kunder i Sverige samt betydande export till Europa, Asien och Australien. Bolaget har ca 90 medarbetare, omsätter 180 MSEK, företagets huvudkontor ligger i Tranemo.